tirsdag 24. november 2009

Ein spesiell skoledag =)


I dag var me så heldige at me fekk begynna kl. 10 :D og når me kom så jekk tiå te å mella oss inn i Wiki og laga blogg :) eg var litt skeptiske i begynnelsen, men når eg begynte å få det te var det ganske så kjekt :) då klokkå begynte å nerma seg 2 bevekte me oss te byen for me sko på Mikado å spisa, og itte me hadde spist var det å gå te butikken for å kjøpa snop for me sko på teater. Teaterstykke me sko på var Hjalmar og Flode :) Det var enormt kjekt å se på, eg satt bare å koste meg og lo me. Skuepelårene var kanon flinke og det va bare utrolikt kjekt å sidda å fulla me på di. Det var og ein ting som eg la spesielt merke te og det var at de sang på våres dialekt "Stavanger dialekt ", det var utrolikt tøft å hørra :)
Det var et kanon stykke og eg angre ikje på at eg var me å såg det :)
Kjekke dag me ein heeerlige jeng :D<3

1 kommentar: